نوشته شده توسط : sanahosaini

کنترل استرس برای دانش آموزان متقاضی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سال 97
برای دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس تتیزهوشان و نمونه دولتی وپیشرفت تحصیلی در سال 97 تدابیر خاصی اندیشیده شده است. از جمله حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی یعنی پایه ششم به هفتم و ادغام آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی. دو طرح اجرایی در سال جدید در جهت کاهش اضطراب و استرس ناشی از آزمون، اعمال شده است. زیرا که آزمونی با شدت زیاد فشار و ااسترس در حد کنکور سراسری برای دانش آموزان نوپا واقعا سنگین و غیر قابل تحمل بود و اثرات زیانبار این آزمون تا مدتها بعد در جان و روح دانش آموز رخنه می کرد و باعث شکست و عدم موفقیت و تلاش دانش آموز در مراحل بعدی تحصیلی و زندگی او می شد. با تدابیر اندیشیده شده در سال جدید دانش آموزان پایه ششم به هفتم به طور کلی از این دغدغه و مشکل بزرگ رها شده و با خیالی آسوده و با شور و نشاط بیشتری می توانند به خلاقیت، ابتکار و کشف استعداد بپردازند.
حذف آزمون ورودی مدارس برای پایه ششم به هفتم فقط جهت کاهش اضطراب و فرصتی طلایی برای کشف استعدادها و توانایی های دانش آموزان می باشد. باید سعی کرد تا حد امکان با توجه به علاقه هر دانش آموز مطالعه غیر از کتابهای درسی را در برنامه کنجاند. و شرایط مساعدی برای استعداد یابی و کشف استعدادها در هر انش آموز به وجود آورد.
مشاوران درخت دانش در جهت پرورش و بالابردن سطح معلومات علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول یا همان راهنمایی آماده مشاوره به والدین و دانش آموزان خواهد بود. برای دانش آموزان پایه نهم به دهم نیز با ادغام آزمون ورودی تا حدی از استرس کاسته خواهد شد. هر ساله آزمون ورودی تیزهوشان در حدی تقریبا مشکل و آزمون مدارس نمونه دولتی با سطح سوالات آسانتری نسبت به مدارس تیزهوشان برگزار می شد. در واقع می توان گفت اکثریت دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی شایستگی ورود به این مدارس را داشتند. اما به دلیل پذیرش محدود در این مدارس بسیاری از دانش آموزان پذیرفته نشده احساس ناکامی و شکست کرده و موارد زیادی با افسردگی مواجه شده اند.
استرس به طور کلی در افراد وجود دارد اما میزان و شدت آن را باید با رعایت مواردی کنترل نمود. در مواقع مطالعه و تست زنی تمرکز خود را فقط بر همان موضوع درسی واحد قرار دهید و از فکر کردن همزمان در یک آن به دو یا چند موضوع بپرهیزید. کسی که مشغول تست زنی درس علوم است نباید نگرانی مشغولیت ذهی تستهای ساعت بعدی درس ریاضی را داشته باشد. حذف دوستان یا افرادی از فامیل که در ارتباط با آنها ناخودآگاه استرس به شما منتقل می شود. در طول روز حتما باید زمانی را به کار مورد علاقه خود بپردازد. مانند شنا کردن، قدم زدن و نفس عمیق زدن در هوای آزاد، گپ زنی با دوستان و .... مواد غذایی هم می توانند درکنترل استرس به شما کمک کنند مانند استفاده از جوشانده بابونه به جای چای و نوشیدنی های گاز دار و یا قهوه. استفاده از قهوه شاید برای شما انرژی زایی می کند اما باعث افزایش استرس در بدن شما خواهد شد. استفاده از ماهیهای دریایی می تواند تأثیر به سزایی در کنترل اضطراب داشته باشد. استفاده از گردو، تخم کتان، انجیرخشک و هلو ومیوه های خشک به جای تنقلات مفید است. شاید ادغام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان برای بسیاری از والدین و دانش آموزان سوالاتی به وجود بیاورد.
مشاوران مجرب درخت دانش در جهت رفع سوالات و ابهامات والدین و دانش آموزان به صورت تمام وقت با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت آماده پاسخگویی و راهنمایی می باشند.

 

ک

 



:: برچسب‌ها: تیزهوشان، آزمون تیزهوشان، ثبت نام تیزهوشان، مدارس تیزهوشان، کتابهای آموزشی تیزهوشان، برنامه ریزی تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

 


هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم
هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم
هدایت تحصیلی به چه معناست؟
 انتخاب رشته فرزندان خود را چگونه انجام دهید؟
علاقه یا بازار کار اولویت انتخاب ما برای انتخاب رشته باشد؟
 شرایط انتخاب رشته پایه نهم به دهم بر چه اساسی باشد؟
ظرفیت ها در انتخاب رشته چگونه می باشند؟
حد نصاب نمره دریافتی برای رشته های مختلف چگونه است؟
 انتخاب رشته در پایه نهم به دهم چه زمانی می باشد؟
 و چندین سوال دیگر در باب موضوع هدایت تحصیلی باعث مشغولی ذهن دانش آموزان برای انتخاب رشته شده است. در اینجا سعی بر این داریم، پاسخ سوالات شما دوستان عزیز را در این مقاله و مقاله های مرتبط بدهیم. هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم هدایت تحصیلی هدایت تحصیلی، همانطور که از اسم آن مشاهده می کنیم به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند. راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم هدایت تحصیلیشان دقت کنند. برای رشته‌هایی مانند علوم تجربی ، ریاضی، علوم انسانی، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایش‌های صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویت‌های چهارگانه صورت می‌گیرد
هدف اصلی هدایت تحصیلی هدف اصلی نظام تعلیمی و تربیتی رساندن دانش آموزان به سطحی از تمایزیافتگی است که خود بصورت کاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها توانایی‌ها و رغبت‌های خویش و همچنین ظرفیت‌ها و محدودیت‌های محیطی، آزادانه انتخاب کنند و سپس تصمیم گیری نهایی کیفی خود را در تعامل سه جانبه میان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم. برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود. در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه های تحصیل انها، بهره برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد. نکته قابل توجه: همانطور که اطلاع دارید در مقاطع متوسطه اول آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم به هفتم حذف شده است و در واقع برای هدایت تحصیلی در آینده با کمی تامل و بازنگری دوباره باید انجام دهیم. همچنین طی روزهای اخیر شاهد ادغام آزمون تیزهوشان و مدارس نمونه در پایه نهم بودیم.
حد نصاب نمره درسی برای پذیرش در هر رشته بر اساس ضوابط هدایت تحصیلی ابلاغ شده ، کف نمره تعیین شده در دروس تخصصی برای مثال در رشته های ریاضی و تجربی 14 میباشد و مبنای کف نمره، مجموع نمرات سه سال هفتم، هشتم و نهم میباشد که البته نمره سال نهم دارای ضریب ۳ و نمره سال هفتم و هشتم دارای ضریب یک هستند. هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به مقطع متوسطه دوم پس از اعلام نتایج امتحانات نهایی و از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود. پس از پایان امتحانات نمره‌های سال هفتم و هشتم هم وارد سامانه میشود و اولویت های دانش آموز تعیین می‌شود. پس از امتحانات خرداد کارنامه کتبی در اواخر خرداد صادر شده و پس از آن کارنامه هدایت تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان میتوانند برای ثبت نام به مدارس متوسطه دوم مراجعه کنند.
فرآیند هدایت تحصیلی از ۱۵ تیرماه به بعد آغاز شده و اعلام زمان مراجعه به مدارس برای دریافت فرم‌های هدایت تحصیلی پس از بررسی ظرفیت‌های رشته های مربوطه از سوی مناطق مختلف صورت خواهد گرفت. دو فرم اصلی برای هدایت تحصیلی وجود دارد: 1) فرم توصیه نامه 2) فرم زمانبندی این فرم‌ها از ۲۰ تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس متوسطه اول نسبت به دریافت آنها اقدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این فرم ها (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) بر روی لینک زیر کلیک کنید. مشاهده فرم های هدایت تحصیلی فرآیند ثبت‌نام در دو هفته انتهایی تیر و دو هفته ابتدایی مردادماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام براساس اولویت‌های زمان‌بندی که به دانش‌آموز اعلام شده میباشد و دانش‌آموز مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کند. اولویت های انتخابی برای دانش آموزان در دستورالعمل جدید 12 اولویت انتخابی برای هر دانش آموز در دستورالعمل جدید وجود خواهد داشت و برای هر دانش آموز با توجه به عملکرد درسی اش در هر رشته چهار فرصت ثبت نام وجود دارد تا بر اساس اولویت خود در آن رشته در دوره دوم متوسطه ثبت نام اش را انجام دهد.
عملکرد تحصیلی اعم از نمرات دروس در پایه های هفتم، هشتم و نهم مد نظر قرار داده میشود. محدودیت ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی برای پایه دهم در شرایط خاص برداشته خواهد شد و برخی دانش آموزان می‌توانند در مدارس مناطق دیگر ثبت نام خود را انجام دهند ظرفیت های مجاز برای ثبت نام دانش اموز در هر رشته ظرفیت هرمنطقه برای رشته‌های تحصیلی مختلف مشخص شده است و هرفرد با توجه به امتیاز و رتبه ای که خود در جریان هدایت تحصیلی کسب کرده است ، وارد رشته‌ها می‌شود. در شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش ظرفیت ها 17 درصد است وبرخی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های پرطرفدار همه ساله آزمون ورودی برگزار می کنند واحتمالا برای سال آینده ظرفیت ۱۷ درصدی را به ۱۹ و یا ۲۰ درصد برسانند تا دانش آموزان بیشتری در مراکز فنی و حرفه‌ای ثبت نام و تحصیل کنند. ظرفیت ها برای پذیرش در رشته های گوناگون در مناطق مختلف متفاوت است برای مثال اگر در منطقه ای ظرفیت پذیرش در رشته ریاضی 400 نفر باشد ، این ظرفیت با توجه به عملکرد تحصیلی و داده های دانش آموزی بررسی خواهد شد.
ظرفیت رشته های تحصیلی دوره دوم متوسطه مشاوره تحصیلی درخت دانش جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.
راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش شماره تماس: 9099072943



:: برچسب‌ها: هدایت تحصیلی، انتخاب رشته پایه نهم، انتخاب رشته دبیرستان، انتخاب رشته کنکور، برنامه ریزی درسی، بورسیه تحصیلی، مدارس تیزهوشان، مدارس نمونه دولتی، سجا ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

اطلاعیه مربوط به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
 دو خبر مهم درباره دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی:ا- ادغام آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی 2- حذف آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم به هفتم.
طبق روال سالهای گذشته هر سال در اردیبهشت آزمون مدارس تیزهوشان و در خرداد ماه آزمون مدارس نمونه دولتی برگزار می شد. و دانش آموزان پایه ششم برای پایه هفتم و دانش آموزان پایه نهم برای ورود به مدارس ویژه پایه دهم به رقابت می پرداختند. اولا این رقابت برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم خیلی سنگین بود و اثرات زیانبار زیادی در روحیه شاداب کودکان ابتدایی به جا می گذاشت. یعنی برای این که از دوستان خود جا نمانند مجبور بودند از همان پایه اول ابتدایی با ترس و استرس دست و پنجه نرم کنند تا بتوانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان که در حد تقریبا مشکلی برگزار می شد، موفق شوند. در واقع بسیاری از دانش آموزان مقطع ابتدایی شایستگی ورود به مدارس تیزهوشان را داشتند، اما به دلیل پذیرش محدود در این مدارس امتیاز لازم را کسب نمی کردند و این برای روحیه کودکان بسیار ناخوشایند بود و اثرات زیانبار این شکست به عنوان اولین شکست زندگی می توانست اعتماد به نفس کودکان پایه ششم به هفتم را نابود کند.
این حذف آزمون برای مقطع متوسطه اول بود. برای مقطع متوسطه دوم نیز تغییراتی در ورود به این مدارس ایجاد شده است و مانند آزمون کنکور سراسری که با دانشگاه آزاد ادغام شد، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم ادغام شده و در واقع یک آزمون برگزار خواهد شد.و دانش آموزان مجبور نیستند با منابع متفاوت در دو زمان در سر جلسه حضور یابند. در نهایت اضطراب و استرس آزمون کمتر خواهد شد. با این روش می توان شادابی و نشاط و مهارت آموزی را به مدارس ابتدایی برگرداند.
مشاوره تحصیلی درخت دانش
جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی و دریافت منابع کمک درسی جدید و برنامه ریزی آزمون پایه نهم به دهم در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

 


ا



:: برچسب‌ها: تیزهوشان، آزمون تیزهوشان، ثبت نام تیزهوشان، مدارس تیزهوشان، کتابهای آموزشی تیزهوشان، برنامه ریزی تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد
 نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد برای اولین بار طی سالهای اخیر دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور را حذف و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و شرط معدل را لحاظ کرد. همانطور که اطلاع دارید در تاریخ 27 دی ماه 96 دانشگاه آزاد پذیرش خود را بر اساس سوابق تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کاردانی شروع و تا روز 15/11/96 برای مقطع کارشناسی ادامه داشت. برای مقطع کاردانی تا روز 26 بهمن ماه تمدید شد. ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد بهمن 96 اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد طبق اطلاعات سنجش دانشگاه آزاد در روز 24/11/96 نتایج بر روی سایت دانشگاه اعلام خواهد شد. نتایج از طریق سایت azmoon.org و سایت azmoon.net اطلاع رسانی خواهد شد. .
 مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در کنار شما می باشند. ثبت نام بدون کنکور برای مهرماه 97 دانشگاه آزاد هم همانند ترم بهمن ماه 96 خواهد بود و از مرداد ماه، برای ثبت نام اینترنتی می توانید اقدام نمایید.  دانشگاه آزاد برای مهر ماه 97 رشته های متنوع تری ارائه خواهد داد و از طریق سایت دانشگاه آزاد می توانید در زمان مذکور مشاهده کنید. در ترم بهمن ماه 96 شاهد تنوع کمتری در رشته ها بودیم اما برای بدون کنکور مهر ماه 97 دانشگاه آزاد امیدواریم رشته های بیشتری ارائه شوند.
مراحل دریافت نتایج بدون کنکور بهمن ماه 96 دانشگاه آزاد همانطور که شما دوستان عزیز ثبت نام خود را به انجام رساندید رسید ثبت نام را دریافت نموده اید و با در دست داشتن رسید ثبت نام خود می توانید واحد پذیرش شده خود را در سایت دانشگاه آزاد مشاهده نمایید. مرحله دوم مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام خود و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله عکس 3در4 ، اصل شناسنامه و کارت ملی، رسید قبولی دانشگاه آزاد و …. برای دریافت اطلاعات بیشتر (نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد)می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.
 مشاوره تحصیلی درخت دانش جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود همچنین ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد در سراسر ایران بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

 



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج بدون کنکور، اعلام نتایج بدون کنکور 97، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

برنامه ریزی درسی تیزهوشان97

 

در تمام مراحل زندگی، افراد موفق کسانی هستند که دوست دارند در برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 زندگی و عادتهایشان موفقیت کسب کنند. یعنی ایجاد عادتهای پایدار مثبت در وجود این افراد رمز موفقیتشان است و بهترین زمان انجام عادتهای خوب همان شروع روز می باشد.

 

برای تیزهوشان نهم ب دهم با اختصاص دادن دو دقیقه در خلوت و آرامش، به فکر کردن راجع به اینکه چه کسی هستم و می خواهم چه کار کنم و چه هدفی را دنبال می کنم؟ روز خود را آغاز می کنند.

 

در همان مکان خلوت یک لحظه مکث کرده، تا آمادگی لازم را برای شروع به دست آورند. شاید در این یک لحظه مکث کردن، کسی وارد شود و از شما درخواست مثلا خریدن یک پنیر از سوپر مارکت جلوی خانه شما را داشته باشد در این لحظه باید به هیچکس اجازه دخالت دادن در برنامه ریزی ساعات روز را ندهید و گرنه تایم و برنامه ریزی رایگان تیزهوشان 97 شما به دست دیگران افتاده و عقب می افتید، مگر اینکه این کار از وظایف شخصی فرد باشد یا واقعا ضرورتی به انجام این کار وجود داشته باشد.برای اطلاع از بهترین منابع کمک درسی تیزهوشان نهم به سایت درخت دانش مراجعه نمایید.

 

 

نحوه مطالعه تیزهوشان

تیزهوشان عزیز در هر لحظه که احساس خستگی شدید و فکر کردن به این که این واحد درسی را مشکل دارم و چگونه رفعش کنم به موفقیت و نتیجه موفقیت در این کار فکر کنید که نتیجه مضاعفی در تلاش کردن دارد.

 

حتما واحد درسی و کار شروع شده را تا جایی که تعیین کرده اید به پایان برسانید بعد درس دیگر را شروع کنید و هیچگاه همزمان با هم دو موضوع متفاوت را شروع نکنید واز یک شاخه به شاخه دیگری نپرید که هیچ کدام از موضوعات را خوب نمی فهمید.

 

حتما مواردی را که باعث حواس پرتی شده و باعث می شوند که تمرکز خود را از دست دهید، از محیط درسی خود خارج کنید و محیط مزبور فاقد هرگونه عامل حواس پرتی باشد مانند صدای تلویزیون، صدای افراد خانواده، تلفن و تماس های بی مورد با دوستان و …

این دانش آموزان موفق خیلی راحت و بدون جنگ اعصاب، «نه گفتن» را درباره پیشنهاداتی که دوست ندارند یا به ضرر آنهاست، در زندگی روزمره به کار می برند. و بعد هم با همان دوستان و دیگران به تعاملی لازم ادامه می دهند. و این به عنوان برگ برنده آنها در یک برنامه ریزی روزانه تیزهوشان به حساب می آید.برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ما در تماس باشید.

 

با توجه به شرایط خاص ثبت نام مدارس تیزهوشان دانش آموزان باید برنامه ای متناسب با سطح علمی خودشان برای ارتقا تحصیلی و موفقیت در آزمون تیزهوشان داشته باشند که در این مورد مشاورین درخت دانش میتوانند در روند پیشرفت دانش آموز کمک شایانی نمایند. با توجه به متعدد بودن منابع آموزشی و همچنین آزمون های آزمایشی والدین عزیز توجه داشته باشند که انتخاب هایشان باید متناسب با سطح دانش آموز باشد تا نتیجه دلخواه را کسب نمایند که در این مورد هم مشاورین درخت دانش میتوانند راهکار های مناسبی را به شما ارائه دهند .

 

 

 

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی منظم دارید، و با توجه به رنج های سنی مختلف دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان به یک برنامه ریزی جامع و مناسب که شامل برنامه های روزانه ، هفتگی ، ماهیانه که منعطف با برنامه آزمون های آزمایشی و سوالات تیزهوشان است نیاز دارند که مشاورین درخت دانش با بررسی تمامی جوانب شما را در این امر راهنمایی مینمایند. برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

 

نکته مهم:

برای اطلاعات بیشتر در باب موضوع های تحصیلی و نحوه پیشرفت و موفقیت در آزمون های تیزهوشان می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 

نحوه تست زنی در آزمون تیزهوشان،

 

برنامه ریزی درسی تیزهوشان،

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان،

 

افزایش خلاقیت تیزهوشان،

 

افزایش کیفیت مطالعه تیزهوشان،

 

مدارس تیزهوشان،

 

تاثیر تغذیه در پیشرفت درسی دانش آموزان تیزهوش،

 

تاثیر استرس در آزمون تیزهوشان،

 

برنامه ریزی روزانه تیزهوشان،

 

شرکت در کلاس های فوق العاده تیزهوشان،

 

مراحل مرور و مطالعه خوب درسی تیزهوشان

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943



:: برچسب‌ها: تیزهوشان، آزمون تیزهوشان، ثبت نام تیزهوشان، مدارس تیزهوشان، کتابهای آموزشی تیزهوشان، برنامه ریزی تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

برنامه ریزی درسی تیزهوشان97

 

در تمام مراحل زندگی، افراد موفق کسانی هستند که دوست دارند در برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 زندگی و عادتهایشان موفقیت کسب کنند. یعنی ایجاد عادتهای پایدار مثبت در وجود این افراد رمز موفقیتشان است و بهترین زمان انجام عادتهای خوب همان شروع روز می باشد.

 

برای تیزهوشان نهم ب دهم با اختصاص دادن دو دقیقه در خلوت و آرامش، به فکر کردن راجع به اینکه چه کسی هستم و می خواهم چه کار کنم و چه هدفی را دنبال می کنم؟ روز خود را آغاز می کنند.

 

در همان مکان خلوت یک لحظه مکث کرده، تا آمادگی لازم را برای شروع به دست آورند. شاید در این یک لحظه مکث کردن، کسی وارد شود و از شما درخواست مثلا خریدن یک پنیر از سوپر مارکت جلوی خانه شما را داشته باشد در این لحظه باید به هیچکس اجازه دخالت دادن در برنامه ریزی ساعات روز را ندهید و گرنه تایم و برنامه ریزی رایگان تیزهوشان 97 شما به دست دیگران افتاده و عقب می افتید، مگر اینکه این کار از وظایف شخصی فرد باشد یا واقعا ضرورتی به انجام این کار وجود داشته باشد.برای اطلاع از بهترین منابع کمک درسی تیزهوشان نهم به سایت درخت دانش مراجعه نمایید.

 

 

نحوه مطالعه تیزهوشان

تیزهوشان عزیز در هر لحظه که احساس خستگی شدید و فکر کردن به این که این واحد درسی را مشکل دارم و چگونه رفعش کنم به موفقیت و نتیجه موفقیت در این کار فکر کنید که نتیجه مضاعفی در تلاش کردن دارد.

 

حتما واحد درسی و کار شروع شده را تا جایی که تعیین کرده اید به پایان برسانید بعد درس دیگر را شروع کنید و هیچگاه همزمان با هم دو موضوع متفاوت را شروع نکنید واز یک شاخه به شاخه دیگری نپرید که هیچ کدام از موضوعات را خوب نمی فهمید.

 

حتما مواردی را که باعث حواس پرتی شده و باعث می شوند که تمرکز خود را از دست دهید، از محیط درسی خود خارج کنید و محیط مزبور فاقد هرگونه عامل حواس پرتی باشد مانند صدای تلویزیون، صدای افراد خانواده، تلفن و تماس های بی مورد با دوستان و …

این دانش آموزان موفق خیلی راحت و بدون جنگ اعصاب، «نه گفتن» را درباره پیشنهاداتی که دوست ندارند یا به ضرر آنهاست، در زندگی روزمره به کار می برند. و بعد هم با همان دوستان و دیگران به تعاملی لازم ادامه می دهند. و این به عنوان برگ برنده آنها در یک برنامه ریزی روزانه تیزهوشان به حساب می آید.برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ما در تماس باشید.

 

با توجه به شرایط خاص ثبت نام مدارس تیزهوشان دانش آموزان باید برنامه ای متناسب با سطح علمی خودشان برای ارتقا تحصیلی و موفقیت در آزمون تیزهوشان داشته باشند که در این مورد مشاورین درخت دانش میتوانند در روند پیشرفت دانش آموز کمک شایانی نمایند. با توجه به متعدد بودن منابع آموزشی و همچنین آزمون های آزمایشی والدین عزیز توجه داشته باشند که انتخاب هایشان باید متناسب با سطح دانش آموز باشد تا نتیجه دلخواه را کسب نمایند که در این مورد هم مشاورین درخت دانش میتوانند راهکار های مناسبی را به شما ارائه دهند .

 

 

 

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی منظم دارید، و با توجه به رنج های سنی مختلف دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان به یک برنامه ریزی جامع و مناسب که شامل برنامه های روزانه ، هفتگی ، ماهیانه که منعطف با برنامه آزمون های آزمایشی و سوالات تیزهوشان است نیاز دارند که مشاورین درخت دانش با بررسی تمامی جوانب شما را در این امر راهنمایی مینمایند. برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

 

نکته مهم:

برای اطلاعات بیشتر در باب موضوع های تحصیلی و نحوه پیشرفت و موفقیت در آزمون های تیزهوشان می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

 

نحوه تست زنی در آزمون تیزهوشان،

 

برنامه ریزی درسی تیزهوشان،

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان،

 

افزایش خلاقیت تیزهوشان،

 

افزایش کیفیت مطالعه تیزهوشان،

 

مدارس تیزهوشان،

 

تاثیر تغذیه در پیشرفت درسی دانش آموزان تیزهوش،

 

تاثیر استرس در آزمون تیزهوشان،

 

برنامه ریزی روزانه تیزهوشان،

 

شرکت در کلاس های فوق العاده تیزهوشان،

 

مراحل مرور و مطالعه خوب درسی تیزهوشان

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943



:: برچسب‌ها: تیزهوشان، آزمون تیزهوشان، ثبت نام تیزهوشان، مدارس تیزهوشان، کتابهای آموزشی تیزهوشان، برنامه ریزی تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini

اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

طبق اطلاعات سنجش دانشگاه آزاد در هفته جاری نتایج بر روی سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org و سایت azmoon.net اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم در کنار شما می باشند.

ثبت نام بدون کنکور برای مهرماه 97 دانشگاه آزاد هم همانند ترم بهمن ماه 96 خواهد بود و از مرداد ماه، برای ثبت نام اینترنتی می توانید اقدام نمایید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رفع سوالات و مشاوره تحصیلی درخت دانش خود در سراسر ایران بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

 

برای اولین بار طی سالهای اخیر دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور را حذف و نتایج تکمیل ظرفیت سوابق تحصیلی بهمن ماه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و شرط معدل را لحاظ کرد. همانطور که اطلاع دارید در تاریخ 27 دی ماه 96 دانشگاه آزاد پذیرش خود را بر اساس سوابق تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کاردانی شروع و تا روز 15/11/96 برای مقطع کارشناسی ادامه داشت.

 

برای مقطع کاردانی تا روز 26 بهمن ماه تمدید شد

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد بهمن 96

 

 

دریافت نتایج بدون کنکور بهمن ماه 96 دانشگاه آزاد

همانطور که شما دوستان عزیز ثبت نام خود را به انجام رساندید رسید ثبت نام را دریافت نموده اید وبا در دست داشتن رسید ثبت نام خود می توانید واحد پذیرش شده خود را در سایت دانشگاه آزاد مشاهده نمایید.

مرحله دوم مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه نیمسال دوم خود و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله عکس 3در4 ، اصل شناسنامه و کارت ملی، رسید قبولی دانشگاه آزاد و ….

برای دریافت اطلاعات بیشتر (اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد)می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

به محض اعلام شدن نتایج دانشگاه آزاد در این صحفه لینک نتایج خود را می توانید مشاهده نمایید.

 

لیست رشته های بدون کنکور 97 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای مهر ماه 97 رشته های متنوع تری ارائه خواهد داد و از طریق سایت دانشگاه آزاد می توانید در زمان مذکور مشاهده کنید. در ترم بهمن ماه 96 شاهد تنوع کمتری در رشته ها بودیم اما برای بدون کنکور مهر ماه 97 دانشگاه آزاد امیدواریم رشته های بیشتری ارائه شوند.

 

 

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود همچنین برنامه ریزی رایگاه کنکور تجربی 97، برنامه ریزی درسی تیزهوشان نهم،  دانشگاه آزاد در سراسر ایران بدون کدگیری از تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج بدون کنکور، اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم، اعلام نتایج نیمسال دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanahosaini
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 49 50 51 52 53 ... 54 صفحه بعد