نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98
نوشته شده توسط : sanahosaini

 

نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98

 

 

  • نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 97-98 چگونه است ؟
  • مدارک مورد نياز براي ثبت نام تيزهوشان چيست ؟
  • کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان چه زماني ارايه مي شود ؟
  • سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 چه سايتي است ؟

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم

 

بر اساس آخرين اخبار به دست آمده از سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 از 20 فروردين ماه به بعد مي باشد. و طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام آزمون تيزهوشان ممکن است تا 4 الي 5 روز بعد هم تمديد شود. داوطلبان براي ثبت نام در سايت تيزهوشان  Azmoon.medu.ir وارد شده و با وارد کردن مشخصات خود در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان، اقدام به ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 کنند. در مرحله اول ثبت نام، ليستي از ظرفيت مدارس تيزهوشان را مشاهده مي کنيد که مي توانيد از بين مدارس ارائه شده، حداکثر 3 مدرسه را به دلخواه خود انتخاب کنيد. در مرحله بعدي ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم، کساني که مرحله اول ثبت نام را پشت سر گزاشتند بايد به سامانه که در فروردين ماه مجددا باز شده مراجعه کرده و هزينه ثبت نام که هنوز مبلغ آن مشخص نشده است را به صورت اينترنتي واريز کنند. توجه داشته باشيد که مسئولين مدارس تيزهوشان وظيفه اي در قبال ثبت نام شما ندارند.

 

 

مدارک مورد نياز براي ثبت نام تيزهوشان

 

.iتکميل فرم ثبت نام در آزمون: داوطلبان بايد پس از ورود به سايت ثبت نام تيزهوشان، فيلدهاي مربوط در تقاضا نامه ثبت نام را تکميل نمايند. ديگر مدارک مورد نياز براي ثبت نام تيزهوشان عبارت است از

.iiبارگزاري فايل عکس داوطلب: جهت ثبت نام، فايل عکس (400×300 پيکسل يا 300×200 پيکسل و فرمت jpeg) با زمينه ي سفيد، مربوط به سال جاري دانش آموزان مورد نياز است. حجم اين فايل نبايد از 70 کيلوبايت بيشتر باشد. در صورت استفاده از تصاوير قديمي يا تصوير فردي غير از دانش آموز شرکت کننده، ضمن محروميت از شرکت در آزمون، پيگرد قانوني اعمال و ثبت نام آنان بلا اثر خواهد شد. ضمنأ عکس دختران بايد با حجاب اسلامي بوده و صورت آنان کاملأ مشخص باشد.

.iiiواريز مبلغ 165/000 ريال فقظ از طريق سامانه ثبت نام الکترونيکي طبق زمان بندي: تاريخ مراجعه به سامانه و انجام واريز وجه به منظور قطعي شدن ثبت نام ، در سامانه اطلاع رساني مي شود ، داوطلبان گرامي بايد جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارت هاي بانکي عضو شبکه شتاب، استفاده نموده و رمز دوم پرداخت اينترنتي را به همراه داشته باشند.

نکته 1: در صورت واريز وجه ثبت نام به صورت مستقيم، از طريق مراجعه به بانک و يا دستگاه هاي خودپرداز ، هيچ گونه ثبت نامي انجام نشده و وجه واريزي نيز قابل استرداد نخواهد بود.

نکته 2: مبلغ فوق ثابت بوده و به جز اين مبلغ ، دريافت هر گونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97

 

شامل : نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 به اين صورت است که نام و نام خانوادگي و ساير مشخصات فردي، اولويت مدارس استعدادهاي درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب مي باشد که معمولأ 1 هفته قبل از اينکه آزمون برگزار شود در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد.

صدور کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ، اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ، رسيدگي به اعتراضات و کليه امور به ثبت نام به صورت اينترنتي و غير حضوري توسط داوطلبان انجام مي پذيرد و مدارس در اين رابطه مسئوليتي را به عهده نخواهند داشت.

 

نکته: داوطلبان بايد توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع مي باشد.و  شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان از اين افراد به عمل نخواهد آمد.

 

 

سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان 97

 

ثبت نام مدارس تيزهوشان معمولا از طريق سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 انجام مي شود که براي ورود به اين سايت و اطلاعات بيشتر مي توانيد بر روي لينک قرمز رنگ کليک کنيد.

 

 

 

 

 

راههاي ارتباطي با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 





:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس تیزهوشان، آزمون تیزهوشان 97، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان، ثبت نام مدارس تیزهوشان، آزمون تیزهوشان 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: